Інтернет

Скільки часу займає підключення до мережі?

В залежності від складності монтажу кабельної системи, час підключення може займати від 15 до 60 хвилин.

Який кабель прокладається по квартирі?

Вита пара п’ятої категорії.

Що робити якщо забув/загубив логін та пароль на доступ до інтернету?

В випадку втрати або необхідності змінити логін/пароль, Абонент повинен прийти в офіс, та пред’явити паспорт і договір, після чого відновити/змінити пароль.

Зміна тарифного плану (зміна пропускної здатності каналу)

Для зміни швидкості доступу до мережі інтернет, Абоненту потрібно прийти в офіс, вибрати необхідний тарифний план і повідомити про це менеджера. Ознайомитися з актуальними тарифними планами можна на сайті інтернет-провайдера http://kim.in.ua в розділі “Інтернет”.

Призупинення послуг

При бажанні Абонента послуги можуть бути тимчасово призупинені. Для призупинення послуг Абоненту потрібно написати заяву, після чого надання послуг призупиняється на визначений термін.

Розірвання договору

Якщо Абонент хоче розірвати договір, то він в обов’язковому порядку повинен прийти в офіс з паспортом і договором, написати заяву на його розірвання.

Як протестувати швидкість з'єднання з інтернетом?

Для того щоб перевірити вашу швидкість з’єднання з інтернетом вам необхідно зайти на сайт 2ip.ru або speedtest.net, та дотримуючись візуальних підказок протестувати швидкість.

Телебачення

Назва

Текст

Назва 2

Текст

Оплати

Назва

Текст

Інше

Назва

Текст

Увага! Результати тесту дуже наближені. Пояснення нижче.

Принцип дії тесту полягає у вимірюванні часу, який витрачається на завантаження з сервера маленького тестового файлу: від моменту натискання кнопки “Тестувати” до моменту закінчення завантаження. Оскільки на виконання тесту впливає багато факторів, його результати слід сприймати виключно як орієнтовні.

Тест покаже занижену (по відношенню до тарифної) швидкість у таких випадках:

  • Ваш браузер повільно виконує команди (Internet Explorer, Opera) або просто невірно налаштований (стиснення, кешування, проксі-сервер).
  • Вашу смугу використовують програми, що працюють на Вашому комп’ютері (відбувається завантаження, оновлення, включено skype, наявні віруси, тощо).
  • Невірно налаштована, завантажена роботою або несправна операційна система, включена фільтрація трафіку в антивірусі.
  • Апаратні проблеми, що призводять до втрати пакетів даних (несправний мережевий адаптер, грозозахист, пошкоджено конектор, кабель, тощо).
  • Перевантаження тестового сервера, магістральних каналів або обладнання провайдера.